האם קידום אתרים בגוגל תעלה את ההכנסות של המלון?
כולנו יודעים כי בארץ קיימים שפע מלונות מסוגים שונים בערים רבות, ובכלל זה מגוון רב של מלונות בצפון ייחודיים עם טעמים בלתי נשכחים ובאווירה שלא ניתן לתאר במילים ממש מלונות באווירה צרפתית. כמו כן, שפע מלונות בצפון אלו מציעים חופשה מושלמת עם עיצוב צרפתי מוקפד, יינות משובחים, ביקור ביקב והכנת יין. ניתנת האפשרות למתארחים במלונות אלה ללגום מותגי יין פרטיים איכותיים וכן ליהנות מריח משכר וארומטי. הרשימה למלונות בארץ היא ארוכה ולא מנינו את כל סוגי מלונות הבוטיק המיוחדים והשונים, אך כל מלון שתבחרו לנפוש בו מובטחת לכם חוויה מיוחדת לנופש בלתי נשכח.
אז כיצד אנו כבעלי המלונות נדאג להיחשף לקהלים שונים של לקוחות ברשת המחפשים מלון בצפון?- כמעט כל בעל מלון בצפון הבין שהוא חייב לקדם את המלון שלו באינטרנט בנוסף לשירותי אתרי הזמנות ו- הזמנת חדרים. נציין כי המטרה של קידום המלון הוא לשווק ולמקסם את הפוטנציאל של האתר בכדי לזכות בדירוג ובמיקום הגבוה ביותר במנוע החיפוש של גוגל. ידוע כי כאשר מקדמים אתר באינטרנט ובפרט אתר מלון צריך לעשות זאת בתבונה שתכלול מחקר נרחב ומקיף הבודק את כל המלונות בצפון שבסביבה ובפרט את אלו המצליחים שבהם: לבדוק כיצד הם מתנהגים, מי הלקוחות שלהם ובאילו מילות מפתח הם פונים ללקוחות שלהם.
בנוסף, כאשר משווקים מלון בצפון באמצעות קידום אתרים, יש לאפיין את הגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים למלון שלכם: אם הם אנשי עסקים, זוגות צעירים, משפחות, סוגי אירועים ועוד. כמו כן, כאשר מקדמים מלון באינטרנט חייבים להקפיד על ניהול וביצוע אופטימיזציה לאתר, הכוונה שצריך להתאים את האתר לאלגוריתמים השונים של גוגל. רק כאשר נבהיר לגוגל בצורה הכי מדויקת ואיכותית במה האתר עוסק– נצליח למקסם את המטרה של האתר שלנו שהוא שיווק תפוסה למלון, וכן נקבל יותר פניות מלקוחות שמעוניינים בדיוק במה שיש לנו להציע להם שזה חופשה במלון בצפון. ניתן לסכם ולומר כי הדרך לניתוח האופטימיזציה והביצוע חייב להיות יסודי ושיטתי, משום שזה הצעד הראשון והקריטי להיות מועדפים בגוגל על מלונות אחרים וכך אתה בעל המלון תצליח להעלות את הכנסות המלון.